تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 - 17:34
کد خبر : 58253

انجام بیش از ۱۳ هزار و ۶۹۷ ماموریت توسط فوریت های پزشکی گیلان

انجام بیش از ۱۳ هزار و ۶۹۷ ماموریت توسط فوریت های پزشکی گیلان

جارستان: رییس مرکز اورژانس گیلان از انجام بیش از ۱۳هزارو ۶۹۷ ماموریت توسط پرسنل فوریت های پزشکی گیلان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا به امروز خبر داد و گفت از این تعداد،۶ هزار و ۲۰۸ مأموریت مختص به موارد مشکوک به کرونا ویروس می باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی

جارستان: رییس مرکز اورژانس گیلان از انجام بیش از ۱۳هزارو ۶۹۷ ماموریت توسط پرسنل فوریت های پزشکی گیلان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا به امروز خبر داد و گفت از این تعداد،۶ هزار و ۲۰۸ مأموریت مختص به موارد مشکوک به کرونا ویروس می باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ( وب دا)؛ دکتر پیمان اسدی – رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با اشاره به ثبت بیش از ۱۸۴ هزار تماس با مرکز اورژانس گیلان، گفت : از ابتدای مشاهده اولین مبتلایان به ویروس کرونا ۶هزار و ۲۰۸ مأموریت مختص موارد مشکوک به کرونا ویروس، توسط اورژانس گیلان انجام شده است.
وی در ادامه از انجام بیش از ۱۳هزارو ۶۹۷ ماموریت توسط پرسنل فوریت های پزشکی گیلان از ابتدای اسفند ماه سال گذشته تا به امروز خبر داد و افزود: تعداد حوادث ترافیکی که توسط فوریت های پزشکی امداد رسانی شد ۱هزار و ۷۴۹ مورد و حوادث غیر ترافیکی نیز ۱۱ هزار و ۹۴۸ مورد می باشد.
دکتر اسدی با اشاره به آماده باش ۶۲ پایگاه اورژانس گیلان جهت مقابله کرونا ویروس ، یاد آور شد: در این خصوص نحوه برخورد با بیماران مبتلا به ویروس به پرسنل اورژانس ابلاغ شد و مرکز EOC،MCMC و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات اورژانس گیلان نیز به حالت آماده باش کامل در آمد.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گیلان با بیان اینکه در شهر رشت ۴ دستگاه آمبولانس برای انتقال بیماران مشکوک به کرونا به مراکز درمانی اختصاص داده شده است، گفت: در شهرستان‌هایی که کد دوم دارند، این آمبولانس ها به عنوان آمبولانس‌ پشتیبان در نظر گرفته شده است.
وی در پایان ضمن تقدیر از مردم فهیم گیلان ، یاد آورشد: شماره ۴۴۰۱ به منظور انجام مشاوره در خصوص کرونا ویروس در گیلان راه اندازی شده است ./ص

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.